Devido ao crescimento da rejeição do público em relação aos anúncios publicitários, surge uma tendência de criar novos formatos de comunicação e novos modelos de distribuição que reduzam a imagem de “intruso” na vida do cidadão. Longe da pretensão de criticar, incentivar ou prever o futuro deste movimento, este blog é um arquivo de matérias publicadas na internet sobre esses programas, vídeos, jogos, curtas, sites, seriados, que também são conhecidos como: propaganda.

Saturday, June 17, 2006

More Coca Cola games to hit the market
June 16, 2006 - Mobile Games Blog

Advertgaming is getting more and more attractive to game studios. Following the example of Blue Sphere Games and Mobile2Win, also Upstream S.A. delivers three mobile Coca Cola games to the public.

The target audience is the Greek market where consumers can download Coca-Cola 90, which is a newsreader aimed at the current World Cup. Also for sale is the Coca Cola Football Game. A reskin of the Football game released by Touchlink and last but not least is the Coca Cola Football Trivia which tests the consumers knowledge of Football.

All three Coca Cola games are original or reskins of existing games developed by the Touchlink company.

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